Monday, December 21, 2009

umno akhir sebuah impian

..lama aku tak membuat review buku. last month aku g memborong 7 buku kat popular. best giler rasa! rasa nak borong stau popular tu pun ada. so sambil2 aku membuang masa kat tmn ilmu ni aku berjaya habiskan 3 buku. best nyer!
hari ni sambil2 tggu printer siap, aku abiskan baca buku autobiografi tok mat. best baca buku ni. even cam rasa tok mat ni puji diri sendiri tapi kagum gak aku ngan usaha2 dia dalam umno. ialah apa guna tulis buku tapi kita tak mempertahan diri kita sendiri. itu guna tulis buku sendiri.
byk info2 baru yg aku tahu dari pandangan mata tokmat sebagai org yg lama dalam umno. dan aku rasa buku ni sesuai untuk dibaca oleh PEMIMPIN2 MUDA dlm umno supaya diorg sedar diri or diorg tahu apa makna "KITA PERLU BERUBAH" yg selalu di ucap oleh najib skrg. aku setuju dgn tokmat bila dia kata, setakat cakap perlu berubah tapi apa yg perlu diubah? sbb kadang aku pun selalu tertanya2, org dlm umno tu faham x n tau x apa yg najib suh berubah.apa yg perlu berubah? camana nak berubah?
cuma aku rasa buku ni terlalu simple. kalau boleh tulis lagi byk2 mende yg kita tak tau or yg kita sendiri byk buat spekulasi. kan elok kalau ada org yg bg peluang kat kita cuba faham satu2 isu tu dari pandangan mata diorg. apapun, enjoy this book.

No comments:

Post a Comment